Prechod na navigáciu Hlavné menu
Hlohovec - Občan - oficiálna stránka mesta

Kancelária prednostu

PREDNOSTKA MsÚ

 RNDr. Denisa Bartošová - prednostka MsÚ

Tel: 033/7368 102, č.dv. 203/2p

E-mail: denisa.bartosova@hlohovec.sk


 

KANCELÁRIA PREDNOSTU

 Bc. Ida Švrčková - referentka - sekretárka

Tel: 033/7368 224, č.dv. 203/2p

E-mail: ida.svrckova@hlohovec.sk

 Ingrid Ličková - referentka pre verejné obstarávanie

Tel: 033/3813 384, č. dv. 202/2p

E-mail: ingrid.lickova@hlohovec.sk

 Mária Gážiová - referentka pre mzdy, odmeňovanie a motiváciu

Tel: 033/7368 223, č.dv. 205/2p

E-mail: maria.gaziova@hlohovec.sk  

  Ing. Daniela Šuláková - referentka pre personalistiku

Tel: Tel: 033/7368 223, č.dv. 205/2p

E-mail: daniela.sulakova@hlohovec.sk

 Ing. Beáta Chochlíková - referentka pre personalistiku

Tel: Tel: 033/7368 223, č.dv. 205/2p

E-mail: beata.chochlikova@hlohovec.sk


 

Prednosta MsÚ

  1. Prednosta mestského úradu je zamestnancom mesta, ktorý za svoju činnosť zodpovedá primátorovi.
  2. Prednostu MsÚ vymenúva a odvoláva primátor.
  3. Prednosta MsÚ plní najmä tieto úlohy :
  • vedie, organizuje a kontroluje činnosť mestského úradu
  • po odsúhlasení primátorom zabezpečuje materiálno - technické vybavenie MsÚ
  • zodpovedá za hospodárne využívanie finančných prostriedkov pridelených na činnosť mestského úradu
  • zabezpečuje ochranu a hospodárenie s majetkom mesta
  • navrhuje primátorovi pracovnoprávne záležitosti MsÚ
  • riadi, kontroluje a hodnotí prácu vedúcich odborov a určuje im pracovné náplne, navrhuje odmeňovanie vedúcich odborov a v spolupráci s vedúcimi odborov odmeňovanie ostatných zamestnancov
  • dbá o účelnú organizáciu práce jednotlivých organizačných zložiek MsÚ, o výmenu skúseností a vedomostí medzi odbormi, o spoluprácu pri plnení úloh
  • podľa potreby vydáva interné predpisy, metodické pokyny a príkazy na zabezpečenie činnosti a úloh MsÚ
  • zvoláva porady vedúcich odborov spravidla raz týždenne, kde zadáva úlohy s písomnej forme, s konkrétnou zodpovednosťou a termínom plnenia, tieto kontroluje a vyhodnocuje
  • organizuje stretnutia a rokovania s vedúcimi zamestnancami (podľa potreby s ostatnými zamestnancami) za účelom riešenia konkrétnych úloh, projektov a problémov
  • zúčastňuje sa na zasadnutí mestského zastupiteľstva a mestskej rady s hlasom poradným
  • je oprávnený konať vo veciach administratívnych, ktoré sa týkajú MsÚ, pokiaľ tieto nie sú zákonom, Štatútom mesta Hlohovec alebo týmto organizačným poriadkom zverené primátorovi
  • rozhoduje o príslušnosti pre vybavenie konkrétnej veci alebo činnosti v prípade, že príslušnosť na jej vybavenie nie je stanovená týmto organizačným poriadkom
  • plní ďalšie úlohy, ktoré mu uloží MsZ a primátor, ktoré sú primerané jeho pracovnému zaradeniu a sú v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.


Kancelária prednostu

Náplň činnosti kancelárie prednostu spočíva v zabezpečovaní najmä nasledujúcich úloh:


Sekretariát

  • vykonáva všetky organizačné a administratívne práce spojené s činnosťou kancelárie prednostu
  • organizačne zabezpečuje spracovávanie materiálov na rokovania MsR a MsZ, technicky spracováva materiály predkladané prednostom MsÚ, kompletizuje materiály predkladané ostatnými odbormi MsÚ, mestskými organizáciami, spracováva pozvánky na zasadnutia mestských orgánov a zabezpečuje zverejňovanie materiálov na webovom sídle mesta
  • vyhotovuje zápisnice zo zasadnutí MsR a MsZ a zabezpečuje ich archiváciu,
  • vedie evidenciu dochádzky poslancov na zasadnutia MsZ a evidenciu jednotlivých hlasovaní
  • vedie aktuálnu evidenciu zápisníc komisií MsZ, uznesení MsR a MsZ
  • vyhotovuje a doručuje uznesenia MsR a MsZ príslušným zamestnancom
  • zúčastňuje sa na rokovaniach MsR a MsZ, zabezpečuje účasť zamestnancov na rokovaniach MsR a MsZ
  • zabezpečuje obsluhu systému a hlasovacieho zariadenia HER v súčinnosti s odborom organizačným a informatiky
  • eviduje zoznamy členov jednotlivých komisií MsZ, poskytuje im potrebné informácie a zabezpečuje podklady pre výplatu ich odmien
  • organizačne zabezpečuje vyplácanie odmien za výkon funkcií poslancom MsZ a členom MsR
  • vedie centrálnu evidenciu príkazov prednostu a metodických pokynov prednostu, určuje im poradové čísla a zverejňuje ich na intranete prostredníctvom referátu informatiky
  • organizuje a koordinuje využívanie referentského vozidla MsÚ podľa požiadaviek jednotlivých organizačných zložiek MsÚ, zabezpečuje koordináciu pracovnej činnosti vodiča MsÚ
  • zabezpečuje organizovanie porád prednostu (pozvánka, zápisnice, kontrola úloh)
  • zabezpečuje prijímanie stránok, oficiálnych hostí, návštev a pod.
  • zabezpečuje korešpondenciu s ústrednými orgánmi, s orgánmi štátnej správy a inými organizáciami a inštitúciami
  • zodpovedá za registratúru kancelárie prednostu
  • zabezpečuje distribúciu podpísanej korešpondencie jednotlivým organizačným zložkám MsÚ
  • administratívne spracováva spisovú agendu a poštu vybavovanú prednostom MsÚ
  • zabezpečuje ďalšie činnosti podľa pokynov prednostu mesta

 

Verejné obstarávanie

  • realizuje verejné obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác
  • realizuje obstarávanie prostredníctvom elektronického trhoviska
  • vykonáva elektronické aukcie a spolupracuje pri ich organizovaní
  • pripravuje plán verejného obstarávania za MsÚ
  • metodicky usmerňuje zamestnancov mestského úradu v oblasti verejného obstarávania
  • vedie evidenciu CPV kódov a zákaziek verejného obstarávania
  • plní povinnosti verejného obstarávateľa vo vzťahu k Úradu pre verejné obstarávanie vyplývajúce zo zákona
  • plní ďalšie úlohy vyplývajúce z príslušnej legislatívy


Personalistika

  • vedie osobné spisy zamestnancov a vykonáva ich správu
  • vedie agendu žiadostí o zamestnanie
  • zabezpečuje prípravu obsadenia voľného pracovného miesta
  • zabezpečuje činnosti spojené so vznikom a ukončením pracovného pomeru
  • zabezpečuje personálne a ostatné záležitosti spojené s vykonávaním práce na základe dohôd o vykonaní práce, dohôd o pracovnej činnosti, dohôd o brigádnickej práci študentov - spojené so vznikom a ukončením pracovného pomeru
  • vedie Katalóg pracovných miest s popisom pracovných činností a zabezpečuje jeho aktualizáciu v súčinnosti s vedúcimi odborov
  • zabezpečuje realizáciu zmien v organizačnom poriadku a organizačnej štruktúre.
  • podieľa sa na tvorbe nového organizačného poriadku a organizačnej štruktúry.
  • zabezpečuje spracovanie interných predpisov súvisiacich so personálnou agendou.
  • vedie agendu stravných lístkov v ISS
  • zabezpečuje evidenciu dochádzok zamestnancov, evidenciu absencií, neprítomnosti a dovoleniek
  • vedie evidenciu domácich a zahraničných služobných ciest zamestnancov.
  • zabezpečuje likvidáciu cestovných výdavkov v zmysle zákona o cestovných náhradách
  • spracováva žiadosti o ročné zúčtovanie ako podklad pre referenta pre mzdy, vydáva potvrdenie o ročnom zúčtovaní zamestnancom pri skončení pracovného pomeru
  • spracováva štatistické výkazy, reporting, odborné prehľady a hlásenia v oblasti personalistiky
  • na požiadanie nadriadeného zamestnanca vyhotovuje potrebné analýzy, správy a vyhodnotenia v oblasti personalistiky
  • zabezpečuje archiváciu personálnych záležitostí zamestnancov v zmysle platných predpisov
  • podieľa sa na riešení pracovno-právnych problémov
  • vedie evidenciu účasti zamestnancov na odbornom vzdelávaní a sprístupňuje ju všetkým zamestnancom
  • zabezpečuje prihlásenie zamestnanca na školenie a vypracovanie podkladov k úhrade
  • organizuje vzdelávacie programy a tréningy zamestnancov
  • komunikuje s úradmi a poisťovňami v rozsahu personálnej agendy, odosiela žiadosti o vyrovnanie pohľadávok a záväzkov voči poisťovniam a ÚPSVaR
  • vytvára podmienky pre sociálny program zamestnancov v spolupráci s odborovou organizáciou SLOVES v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy
  • zastupuje referenta pre mzdy počas jeho neprítomnosti
  • vedie príslušnú štatistiku, zostavuje odborné prehľady a hlásenia na sociálnu a zdravotné poisťovne

Mzdy, odmeňovanie a motivácia

  • spracováva podklady k vyplácaniu miezd a využitím programového vybavenia zabezpečuje kompletné spracovanie miezd zamestnancov, vrátane odvodov poistného a dane zo mzdy a ročného zúčtovania dane
  • zabezpečuje likvidáciu nemocenských dávok, odovzdáva príslušnú dokumentáciu a podklady pre vyplatenie dávok Sociálnej poisťovni
  • vykonáva zrážky z miezd zamestnancov mesta
  • spracováva štatistické výkazy, reporting, odborné prehľady a hlásenia v oblasti miezd
  • na požiadanie nadriadeného zamestnanca vyhotovuje potrebné analýzy, správy a vyhodnotenia v oblasti miezd
  • zabezpečuje archiváciu mzdových záležitostí zamestnancov v zmysle platných predpisov v súčinnosti s referentom registratúrneho strediska
  • v zmysle príslušného zákona o odmeňovaní a odmeňovacieho poriadku mesta pripravuje podklady k stanoveniu platov zamestnancov a spracováva platové dekréty zamestnancov
  • zabezpečuje mzdové a ostatné záležitosti spojené s vykonávaním práce na základe dohôd o vykonaní práce, dohôd o pracovnej činnosti, resp. dohôd o brigádnickej práci študentov
  • zabezpečuje spracovanie interných predpisov súvisiacich so mzdovou agendou
  • komunikuje s úradmi a poisťovňami v rozsahu mzdovej agendy, zabezpečuje tlač a odosielanie výkazov do poisťovní, spracúva a odosiela evidenčné listy dôchodkového poistenia do Sociálnej poisťovne
  • vykonáva zúčtovanie odmien poslancov MsZ, členov MsR, komisií MsZ, odmien členov volebných a referendových komisií a ďalších odmien v súlade s príslušnými predpismi
  • zabezpečuje podklady (mesačné výkazy) pre referenta MsP v súvislosti s výkonom chránenej dielne na MsP
  • zabezpečuje nahrávanie harmonogramu MsP do ISS, jeho kontrolu a opravu, nahrávanie dochádzky a príplatkov mestkých policajtov
  • zabezpečuje agendu stravných lískov
  • zabezpečuje tlač a distribúciu výplatných pások zamestnacom
  • zabezpečuje uzavretie mesiaca v ISS v oblasti mzdovej agendy
  • zabezpečuje tlač a kontrolu mzdových listov
  • zabezpečuje spracovanie, kontrolu a odosielanie platobných poukazov a výkazov do učtárne
  • vykonáva ročné zúčtovanie
  • vytvára podmienky pre sociálny program zamestnancov v spolupráci s odborovou organizáciou SLOVES v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy
  • zabezpečuje správu dát v informačnom systéme, ktorý používa pre svoju agendu.
  • zastupuje referenta pre personalistiku počas jeho neprítomnosti

 


3609232

Úvodná stránka